Home > スポンサー広告 > Coldbird + VF/Liquidzigong Left hacking Scene PRO-C Dead:(

スポンサーサイト


コメント: -

Home > スポンサー広告 > Coldbird + VF/Liquidzigong Left hacking Scene PRO-C Dead:(

Home > PSP etc > Coldbird + VF/Liquidzigong Left hacking Scene PRO-C Dead:(

Coldbird + VF/Liquidzigong Left hacking Scene PRO-C Dead:(

  • Author : もっきゅもきゅ
  • 2011-04-02(Sat)
  • PSP etc
  • tag:

Coldbird + VF/Liquidzigong Left hacking Scene PRO-C Dead:(
訳:Coldbird氏とLiquidzigong氏 がPSPハッキングシーンから去る。PRO-Cは死んだ。

Coldbird氏とLiquidzigong(Virtuous Flame)氏は6.35 PROの作者さんです。


元ネタ:The World - Coldbird blog

A offer I couldn’t deny…
私にはオファーを拒否出来なかったんだ…

Dear Users, I will make this quick cause it’s a rather sad story…
PRO CFW is now officially dead –
ユーザーの皆様、私はとても悲しいお知らせをしなければなりません。
ー PRO CFWが今死んだと言うことを。

Sony offered me and Virtuous Flame a deal we couldn’t deny,
ソニーが私とVirtuous Flameにくれた申し出を
私たちは拒否することが出来ませんでした。

starting next month we will be assigned to
the Sony Computer Entertainment Branch of Japan
来月にはSCEIの日本支社に出勤することが決まっています。

where we will be working to help Sony secure
their firmware against exploiting like we did before.
そこでは、私たちが以前にやったようなexploitに対抗できる
ファームウェアの作成を手助けする仕事をすることになります。

I hope you guys do understand that
this decission was a difficult one to make,
これだけは分かって欲しい - この決心がいかに難しかったかを。

but both I and VF aren’t too rich…
しかし 私とVirtuous Flameはそれほど裕福では無いのです。

and we have to secure our future somehow.
私たちはどうにかして自分たちの未来を
守っていかなければならないのですから。

Greetings, Coldbird.

Uncategorized @ 9:27 pm
78 comments
March 30, 2011


lol , it's a nice joke on 4/1 :-)


関連記事

コメント: -

Home > PSP etc > Coldbird + VF/Liquidzigong Left hacking Scene PRO-C Dead:(

Return to page top

